FAQ Verzending & levering

FAQ Verzending & levering

Bij alle producten in onze shop wordt een uitlevertijd aangegeven. Dit is het moment dat het product ons magazijn verlaat. Daarna dragen we de bestelling over aan PostNL

Ja, het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Tijdens het bestellen kun je aangeven of je het product wil laten bezorgen op het factuuradres of een ander adres.

Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk op uw adres te bezorgen. U kunt inloggen op uw account om de actuele status van uw bestelling te bekijken. Daarnaast houden we u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.

Wij verzenden onze bestellingen naar Nederland, België en Luxemburg

U kunt uw bestelling op afspraak afhalen.

Binnen Nederland betaald u geen verzendkosten bij een besteding van €60.- inclusief btw. Voor bestellingen in Nederland onder de € 60.- worden er € 7,50 verzendkosten in rekening gebracht. Voor leveringen naar België betaald u geen verzendkosten bij een besteding van €75.- inclusief btw. Voor leveringen in België onder de € 75.- worden er € 12,- verzendkosten in rekening gebracht. Wanneer u meerdere producten besteld proberen wij deze zoveel mogelijk in één levering te bezorgen. Wanneer Het Beautyland / Het Kappersland uw bestelling in meerdere keren levert betaald u uiteraard maar één keer de verzendkosten.